30.04.2012, 11:34
Dużo osób myli te pojęcia więc na początku wytłumaczę różnice.
AMULET
Jest to przedmiot który ma Cię chronić. To jego główna funkcja. Oprócz tego może leczyć używając podstawowych sposobów.
TALIZMAN
Przedmiot który daje lub przyciąga pewne energie przez co dodaje nam pewnych cech bądź zdolności. Dzięki niemu możemy nabyć niezwykłych umiejętności.
ARTEFAKT
Obiekt który może być maszyną choć zwykle jest jakimś rodzajem uzbrojenia bądź pancerza. Może też nim być AMULET czy TALIZMAN który przetrwał odpowiednio długo i nabył niebywałych zdolności magicznych.
Jak na przykład Excalibur
TSENTSAK
Czyli magiczny przedmiot który zawiera w sobie kawałki naturalne np. zwierzęce kości czy sierść. Zawiera w sobie energię danego zwierzęcia.
Ten przedmiot nie musi być koniecznie wykonany z kłów czy pazurów.
Może to być też skała czy roślina. Z miejsca z którego wziąłeś skałę możesz czerpać energie z dużych odległości po odpowiednim przygotowaniu.
Szczególną wagę przywiązują oni do skał spoza naszej planety. Skała z Marsa stanowi dla nich coś na kształt małego Graala gdyż wtedy mogliby czerpać ogromne ilości energii z planety.
Jak zrobić takie przedmiot?
* WYBIERZ MATERIAŁ
Zastanów się dobrze z czego zrobić swój magiczny przedmiot.
Nie wybieraj tworzyw sztucznych tj. plastik gdyż to najgorszy materiał jaki tylko istnieje do celów magicznych. Polecam bardziej skałę czy kryształ albo cokolwiek naturalnego- kawałek rogu czy kieł.
* WYBIERZ CEL
Co ma ci dać dany przedmiot. Powiedzmy że tarczę- tarcza zawsze się przyda. Oprócz tego jakiś talizman regeneracyjny by drobne rany szybciej się naprawiły. Więc już masz dwa do zrobienia. Ale spokojnie- na razie zróbmy jeden.
* ENERGIA
Ważny punkt bo bez energii niczego nie zrobisz.
Masz kilka opcji do wyboru:
- naładować samemu ale wtedy przedmiot będzie miał ograniczoną ilość energii i szybko się wyładuje. Chyba że sporo czasu poświęcisz na jego naładowanie. Problem tkwi w tym iż w zależności od materiału przedmiot będzie miał odkreśloną pojemność energetyczną.
- podłączyć do źródła np. do Ziemi czy innej planety. Wymagana jest duża koncentracja przy tworzeniu stabilnego łącza inaczej szybko się zerwie i nici z efektów.
- ustawić pobieranie energii z otoczenia. Warto wprowadzić zalecenia by dany przedmiot nie pobierał energii z ludzi i zwierząt.
* KODOWANIE LUB TWORZENIE RDZENIA
Tutaj podobnie jak u serwitorów lecz znacznie prościej.
Jeśli ma leczyć nadajecie mu kolor zielonej energii i rozkaz by ją tworzył z surowej energii z otoczenia.
Jeśli ma ci dawać energię nadaj mu kolor czerwony.
ITD.
Po nadaniu koloru nadajesz mu polecenia i słowo bądź gest aktywacji.
Przykład:
Polecenia: zbieraj energię z otoczenia, przerób ją na odpowiednią i wyślij do mnie przy aktywacji.
SŁOWO i/lub GEST: APERE, gest- ściśnięcie przedmiotu.
Może być to użyte razem a wtedy łatwiej kontrolować aktywację.
Wybierz też w jaki sposób ma działać:
- tryb czujny, działa bez aktywacji zbierając energię. Przy aktywacji wykonuje polecenia.
- tryb aktywny, działa ciągle bez słowa aktywującego (wystarczy założyć lub mieć blisko ciała)
- tryb pół na pół, działa lecz na niskich obrotach.
OSTRZEŻENIE
JASNO WYRAŹ SWOJE INTENCJE W TWORZENIU PRZEDMIOTU MAGICZNEGO. ZASTANÓW SIĘ CZY AMULET NIE CIĄGNIE ENERGII OD CIEBIE, CZY CI NIE ZAGRAŻA.
* NA KONIEC
Nie trzeba nadawać imienia. Wręcz nie wolno gdyż wtedy stanie się serwitorem i w końcu uzyska świadomość.
Po wprowadzeniu poleceń wypowiedz tylko słowo aktywujące by sprawdzić czy amulet działa.
Tak zrobiony przedmiot ma małe szanse na zepsucie się i jest prosty w użyciu.
PORADY
- Jeśli tworzysz talizman połączony z inną planetą niż Ziemia wyobraź sobie kawałek skały z niej pochodzącej i włóż do przedmiotu.
- Rdzeń niech wygląda jak kolorowa bryła a wtedy łatwiej ci będzie gdyż kluczem jest kolor.
- Rób jak najprostsze przedmioty. Im więcej szczegółów i poleceń tym większe zagrożenie iż talizman przestanie działać.
- Sprawdź czy polecenia które dałeś nie wymagają więcej energii niż posiada w danej chwili przedmiot. Jeżeli tak- zmień polecenia.
AMULET
Jest to przedmiot który ma Cię chronić. To jego główna funkcja. Oprócz tego może leczyć używając podstawowych sposobów.
TALIZMAN
Przedmiot który daje lub przyciąga pewne energie przez co dodaje nam pewnych cech bądź zdolności. Dzięki niemu możemy nabyć niezwykłych umiejętności.
ARTEFAKT
Obiekt który może być maszyną choć zwykle jest jakimś rodzajem uzbrojenia bądź pancerza. Może też nim być AMULET czy TALIZMAN który przetrwał odpowiednio długo i nabył niebywałych zdolności magicznych.
Jak na przykład Excalibur
TSENTSAK
Czyli magiczny przedmiot który zawiera w sobie kawałki naturalne np. zwierzęce kości czy sierść. Zawiera w sobie energię danego zwierzęcia.
Ten przedmiot nie musi być koniecznie wykonany z kłów czy pazurów.
Może to być też skała czy roślina. Z miejsca z którego wziąłeś skałę możesz czerpać energie z dużych odległości po odpowiednim przygotowaniu.
Szczególną wagę przywiązują oni do skał spoza naszej planety. Skała z Marsa stanowi dla nich coś na kształt małego Graala gdyż wtedy mogliby czerpać ogromne ilości energii z planety.
Jak zrobić takie przedmiot?
* WYBIERZ MATERIAŁ
Zastanów się dobrze z czego zrobić swój magiczny przedmiot.
Nie wybieraj tworzyw sztucznych tj. plastik gdyż to najgorszy materiał jaki tylko istnieje do celów magicznych. Polecam bardziej skałę czy kryształ albo cokolwiek naturalnego- kawałek rogu czy kieł.
* WYBIERZ CEL
Co ma ci dać dany przedmiot. Powiedzmy że tarczę- tarcza zawsze się przyda. Oprócz tego jakiś talizman regeneracyjny by drobne rany szybciej się naprawiły. Więc już masz dwa do zrobienia. Ale spokojnie- na razie zróbmy jeden.
* ENERGIA
Ważny punkt bo bez energii niczego nie zrobisz.
Masz kilka opcji do wyboru:
- naładować samemu ale wtedy przedmiot będzie miał ograniczoną ilość energii i szybko się wyładuje. Chyba że sporo czasu poświęcisz na jego naładowanie. Problem tkwi w tym iż w zależności od materiału przedmiot będzie miał odkreśloną pojemność energetyczną.
- podłączyć do źródła np. do Ziemi czy innej planety. Wymagana jest duża koncentracja przy tworzeniu stabilnego łącza inaczej szybko się zerwie i nici z efektów.
- ustawić pobieranie energii z otoczenia. Warto wprowadzić zalecenia by dany przedmiot nie pobierał energii z ludzi i zwierząt.
* KODOWANIE LUB TWORZENIE RDZENIA
Tutaj podobnie jak u serwitorów lecz znacznie prościej.
Jeśli ma leczyć nadajecie mu kolor zielonej energii i rozkaz by ją tworzył z surowej energii z otoczenia.
Jeśli ma ci dawać energię nadaj mu kolor czerwony.
ITD.
Po nadaniu koloru nadajesz mu polecenia i słowo bądź gest aktywacji.
Przykład:
Polecenia: zbieraj energię z otoczenia, przerób ją na odpowiednią i wyślij do mnie przy aktywacji.
SŁOWO i/lub GEST: APERE, gest- ściśnięcie przedmiotu.
Może być to użyte razem a wtedy łatwiej kontrolować aktywację.
Wybierz też w jaki sposób ma działać:
- tryb czujny, działa bez aktywacji zbierając energię. Przy aktywacji wykonuje polecenia.
- tryb aktywny, działa ciągle bez słowa aktywującego (wystarczy założyć lub mieć blisko ciała)
- tryb pół na pół, działa lecz na niskich obrotach.
OSTRZEŻENIE
JASNO WYRAŹ SWOJE INTENCJE W TWORZENIU PRZEDMIOTU MAGICZNEGO. ZASTANÓW SIĘ CZY AMULET NIE CIĄGNIE ENERGII OD CIEBIE, CZY CI NIE ZAGRAŻA.
* NA KONIEC
Nie trzeba nadawać imienia. Wręcz nie wolno gdyż wtedy stanie się serwitorem i w końcu uzyska świadomość.
Po wprowadzeniu poleceń wypowiedz tylko słowo aktywujące by sprawdzić czy amulet działa.
Tak zrobiony przedmiot ma małe szanse na zepsucie się i jest prosty w użyciu.
PORADY
- Jeśli tworzysz talizman połączony z inną planetą niż Ziemia wyobraź sobie kawałek skały z niej pochodzącej i włóż do przedmiotu.
- Rdzeń niech wygląda jak kolorowa bryła a wtedy łatwiej ci będzie gdyż kluczem jest kolor.
- Rób jak najprostsze przedmioty. Im więcej szczegółów i poleceń tym większe zagrożenie iż talizman przestanie działać.
- Sprawdź czy polecenia które dałeś nie wymagają więcej energii niż posiada w danej chwili przedmiot. Jeżeli tak- zmień polecenia.