ParaMythology

Pełna wersja: zaklęcie / urok wspomagające miłość
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dzień dobry wszystkim.
Od razu z góry chciałam prosić o wyrozumiałość - to mój pierwszy post, w dodatku w temacie jestem mocno początkująca, a potrzebuję pomocy, więc gdybyście, dobrzy ludzie, dali radę napisać coś pomocnego / konstruktywnego bez mieszania mnie z błotem, to byłabym bardzo wdzięczna Uśmiech

A więc zaistniała taka sytuacja:
Jestem z mężczyzną, mieszkam z nim od roku, niby wszystko powinno być super, bo ja go kocham szczerą, mocną miłością, ale on kiedyś w wyniku pewnych zdarzeń pozbawił się poniekąd możliwości pokochania drugiej osoby. No niby się stara jakoś to przywrócić, ale efektów nie ma.
Próbowałam w to zaingerować przy pomocy znajomego chaoty, który usiłował nam stworzyć wspólne przeznaczenie i nałożył na nasze pierścionki zaklęcie własnej roboty, ale to też średnio działa.
Wiem, że to brzmi jak kiepski scenariusz na tanią telenowelę, ale dla mnie to poważny problem, z którym się zmagam. Może ktoś ma jakiś pomysł? Dla mnie ten człowiek jest całym światem i na prawdę ciężko się słucha, jak mówi mi wprost, że chce być ze mną, ale mnie nie kocha bo nie potrafi...
Za wszelką pomoc będę wdzięczna!
Zaklęcia miłosne nie są niczym dobrym, wywołują pseudo uczucie. Jeśli on ma zablokowane odczuwanie najprostszym rozwiązaniem wielu problemów jest medytacja nad nimi. Niech medytuje z intencją/mantrą odnalezienia/zdjęcia blokady która nie pozwala mu kochać. Jest jeszcze jedno wyjście kocha kogoś innego i dlatego tak jest.
Nie, on właśnie nie kocha nikogo, to jest ten problem, bo kiedyś ktoś go skrzywdził i tak się zablokował na uczucia, że teraz jest powiedzmy pusty.